det hackar inte.

förutom att min framtid är extremt oviss just nu så hackar inget.
igår köpte jag en ny dator. den andra har krashat (typiskt, jag som tyckte så mkt om den....eller!)

och även om jag håller med big m om att saker kanske inte gör mej mkt lyckligare så kan jag inte förneka att jag är ganska glad över min nya dator och att jag med spänning väntar på min iphone.
samt att mina två klänningar jag köpte på superrea på monki igår också skänker lite glädje.... tyvärr alltså men så är det.

jag vet eg inte varför. 
mobilen kommer fungera exakt lika bra som den jag har nu, förutom att jag kan googla upp allting jag undrar över väldigt snabbt och att den är snyggare.
o klänningarna. ja vi lär oss att det är viktigt att se bra ut och det är sitter djupt... och har jag nya kläder så känner jag me lite finare.

fast jag är ju lika lycklig idag som igår.
jag va lika lycklig innan jag handlade som efter.
eller...?

idag har jag målat lagården.
och varit hos sandra o ätit lunch på svenssons gårdscafé.
jag ska snart till sävsjö för att gå på bolis (här skrattar alla), träna och åka till tallåsen för att hälsa på emma!
härligt. o också väldigt bra! imon åker jag till halmstad me ida, matte o åsa. där jag ska träffa en annan emma.

fina semester!

inatt drömde jag om lillsved. att jag höll på att städa ur mitt rum,
fast det var en husbåt. ja sådär konstigt som det är i drömmar.
lessamt iaf.
jag undrar om jag nånsin kommer få ett bättre år?
jag älskade verkligen att vara där.




dricka mojito me maria.


paktisera i fjällen me sara.



fyllekäka på sturehof me stekkatja.



haft skattjakt i samma lag som smiding. här känner vi inte varandra än.
 (jag dör av denna bilden. den är så sjukt rolig! jag ser ut som 12)



blivit judith.




haft julspel.




varit i fjällen igen.





chillat.




varit på idrottsgala.




o skrattat extremt mycket.
(jag lägger upp denna här för känslan.
inte för att jag är speciellt söt.)


och också, såklart träffat en väligt intressant person!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0