fotbollsbuss.

igår kl 13.25 stämplade jag ut ur gruvan och åkte till systemet. jag köpte en back öl och kände mej gubbig, men jag tänker att köper jag en back så borde det bli av att jag pantar flaskorna. det är liksom smidigare att lämna in på bolis när jag köper nästa back istället för att gå till konsum och stoppa burkar i apparat.

men, kom jag på sen, hur ofta dricker jag ölen på hemmaplan. typ aldrig, jag bor ju i bushen och måste köra bil överallt och allt blir till ett himla projekt. jag kreverade lite över det igår.
så, kontentan är väl att mina flaskor kommer va utspridda över sävsjö kommun, opantade.

iaf. hemma sov jag på soffan medan mamma o pappa skruvade ihop soffbord o kopplade om tvn.
sen sprang jag en runda, de va varmt som sjutton o inte ens chippen tyckte att springa va en bra idé.

på kvällen tog jag bilen till sävsjö och ida. elin va där o vi satt på balkongen och pratade om inredning och möbler. (jag var alltså tyst under den delen av samtalet. jag må va född i möbelriket men nån inredningstjej kommer jag aldrig bli. särskilt inte nu när jag typ är hemlös.) 

men de va trevligt. åsa o matte kom en sväng o sen fick vi skjuts av oskar o emma till stockaryd där en fotbollsbuss gick till växjö.

vi gjorde ett stopp i rörvik, där sandra va på kalas o jag fick tårta i ett plastglas. himla bra!
himla bra va också kvällen och när jag kom hem va de alldels ljummet o ljust o fåglarna kvittrade och jacob sa att jag hade skaffat snygga ben vilket aldrig nån har sagt till mej innan.

det där me knäböj o utfall gör lite nytta ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0