hej från föreberg.

ingen asfalt, inga klippor, inga hav.
och ingen sol.
fast jag tror det regnar i sthlm med?
solen kan väl inte alltid skina där.

jag är alltså i småland där jag plockar vinbär till mor som kokar gélé.
där jag åker bil tre mil till gymmet för att äntligen träna efter typ fem dagars stilla. (pallade inte släpa på träningskläder till sthlm. dumt gjort)
där jag pt:ar emelie vilket va roligt.

där jag gör banancheesecake för att henrik o samma emelie ska komma på middag. där jag kollar på kungafamiljen me mamma o pappa.

väldigt typiskt förebergsliv alltså.

där jag också läser att jag är reserv typ 300 på alla sjukgymnastutbildningarna.
nph? jag kom in. men den kostar massa hundratusen och jag är ju (såklart eftersom jag är jag) inte så säker som jag bör va för att signa upp för fyra års studier och feta feta studieskulder så... ja.

de hade varit bra mkt smidigare att komma in på sjukgymnast.

- jaha, säger mamma, då kan du bo här, jobba på alack o läsa upp betyg i höst. det blir ju bra.

vill du döda mej långsamt?

-ja.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Där du tränade skiten ur mig menar du. (funderar på att sjukanmäla mig idag.. )

och där du kommer ta det rätta beslutet. Jag tror att vad du än väljer att göra så kommer ditt beslut att bli bra. för övrigt så tror jag också att du kommer att trivas med att studera. det är så mycket runt omkring skolan. ÖL tillexempel :)



... men med tanke på din cheescake/tårta igår så kanske konditor vore något.



HejSvejs och Sesåhörs!

2011-07-15 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0