p1

laddar ner bl.a. henke larssons o timbuks sommarprogram. jag tänker att har jag det i ipoden så kan jag springa ganska långt.

i fredas var jag i jönköping hela dagen.
me mamma o pappa. mitt nya gäng så att säga, vi hänger en del nu.
vi gick bara i tråkiga affärer.
tabergs tygbutik. jula, bilisten. ikea. osv.
o systemet. fast det är kul.

vi fikade på tabergs topp, räkmacka högt över havet.

jag kom hem o vände. ida skrev o undrade om jag ville hänga med till jönköping.
jag är inte speciellt svår så de ville jag såklart.
vi åkte till dobrich o kasper på förfest. jag gillar sånnadär spontana grejer, med folk man knappt känner (ibland då, jag kan också hata att va me folk jag inte känner) men den här gången blev de bra.

igår va jag trött. jag, mor o far cyklade till kyrkeryd (körkery') o åt ostkaka.

idag kommer sandra hem från gotland. det är bra.

ps. sist av alla har jag beställt en iphone. en vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0