rutiner.

när jag tänker på att jag gick till mitt industrijobb varje dag i två års tid så känns det helt ofattbart.
jag får ångest nu av tanken på att jag kanske ska jobba nästa vecka också.
tredje veckan på rad!
mes tänker ni.
jag vill nåt mer tänker jag.


två dagar kvar innan jag åker till sthlm. (me grabbarna ska tilläggas) 
jag skulle ju varit där nu, men det blev change of plans. som nu ändrats igen efter som framförhållning är icke uppfunnit på alack.

jag sköter mej annars bra. mor o far förvånar lite med väldigt bra kosthållning.
(förutom idag när missöden me chippen ledde till att jag o mamma åt pannkakor o korv. pappa är utomsocknes o då falerar saker o ting. chippen åt upp köttfärsen. sen också överblivna korvar och typ fem pannkakor. han har lärt sej att han nu når upp till bordet. han lär få ont i magen nu.)


och även om industrijobb inte är bra för själen så är det bra för mitt fysiska välbefinnande. efter att ha suttit i skolbänk i två år så är det rätt nice att åtta timmar om dagen gå o stå o bära saker.

ikväll va jag ute o sprang o igår teamade jag o åsa sista pumpen för sommaren. himla trevligt och sen var jag hos henrik o emelie o käkade. (jag skulle även tränat henne men jag har tydligen vissa svårigheter med att bestämma tider.) 

imon ska jag lyfta lite tyngre tänker jag, på sävsjös faktiskt väldigt fräscha gym. sen att det är ett överflöd av maskiner får jag väl ta, så är det på de flesta ställen verkar det som.

sen åker jag iväg o förstör min för tillfället ganska fräscha o ickealkoholmarinerade kropp.
ju mer jag tränar ju mer öl kan jag dricka.
eller?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0