branta backen.

så för er som inte riktigt vet vad jag håller på med nu.
efter skolavslutning, bröllop o helg i småland är jag nu på plats i andrahandslägenhet med mestadels fantastiskt fula tapeter i tumba.
och det känns väldigt mycket som jag är på semester. det är typ hundra grader varmt här inne (och ute), ute på gården finns folk från många ställen i världen och jag bor högt upp. så jag får känsla av hotell. vi bor på 6:e våningen med fin utsikt.
jag bor me big mike vilket är rätt nice för jag hade nog känt mej ensam om jag flyttade in ensam i en lägenhet nu, efter att ha varit på lillsved ett år. och vi äär ju vana vid att umgås 24/7 så det ska nog gå fint.
igår fjorde jag mina första pass på oasen där jag ska jobba lite i sommar. core och vattengympa. jag har hållt på med dom där passen flera dagar nu så de va riktigt skönt att få det gjort. jag va helt slut efter, inte så mycket i kroppen men i huvudet.
fram tills dess hade min födelsedag varit ganska slätstruken, svettats i en lägenhet o lyssnat på samma låtar hundra gånger, men big mike är en fena på att fixa saker med extremt små medel så det blev rätt bra tillsut!
idag ska jag packa upp mina grejer. i det bästa med den här lägenheten, garderoberna. asbra! efter att ha pressat in saker på lillsved så är dom här nästan-walk-in-closet helt fantastiska.
imon ska jag till activ på intervju, jag hoppas på det och jag hoppas på katjas ev jobb. för löser det sej bara med lite jobb nu så kan det bli en himla trevlig sommar.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0