hett.

mkt är hett just nu,. kanske behöver jag sammanfatta.
i panik lämnade jag tumba i tisdas för två veckor sedan.

och ja...
innan dess hade vi haft lite kalas me lillsvedsfolk.
det såg typ ut såhär.





så. sen va vi på foo fighters i onsdas. jag, viktor, jacob o tim åkte tidigt tidigt för att kunna dricka så mkt öl som möjligt. jag har inga bilder för man får inte ha med sej kameran in. jag själ en bild från viktor. från gröne jägarn.



ja vi mötte upp viktor, min brorsa också, och gabriella. och sen laban o stympan. värsta sävsjögänget!
det va himla roligt och jag insåg ett o annat o stirrade runt på natten för att leta rätt på big m. vilket jag tillslut gjorde som tur va.
dan efter hängde han med hem till småland och i fredas firade vi midsommar me grabbarna. som jag inte träffat ordentligt på hur länge som helst o de va verkligen riktigt roligt att träffas o jag gillar dom himla mycket!











och eftersom jag har sålt min själ den här veckan så måste jag sova nu.
imon kl 06.15 har jag nämligen extremt viktiga o givande saker att göra
- plocka aluminumprofiler.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0