ursäkta fröken men är du säker på det här?

så får jag kuvert me lillsveds logo på. massa papper i och jag börjar gråta. det känns som en dröm alltihop och nu när jag dessutom gjort saker jag kanske kommer ångra så blir det så mycket mer över.
som var då.

lillsved, tänk ett helt år och nu är jag ensam i föreberg o gamla känslor kommer tillbaka, saker som jag tyckte jag började bli för gammal för.

det finns fler saker jag är för gammal för men det spelar visst ingen roll.
jag är lika ambivalent och störd för det.

jag jobbade tre nätter förra veckan, viktor fick köra bilen upp till sthlm, men jag kunde ändå inte sova.
puls 200 och ångest.


3 timmar senare och jag vet väl fortfarande inte vad jag håller på med jag tog tåget till tekniska högskolan och emma o caroline som hade köpt magnumbutelj rödvin.

en väldigt fin helg, som alltid med de där två. vi lever liksom i samma värld o pratar samma språk, det är ovanligt och väldigt befriande.
vi promenerade och drack öl på djurgården hela lördagen innan vi gick hem och drack gt. jag såg ut som ett drägg, i all nervosítet fick jag knappt med mej några kläder eller nåt smink.
men som det speler någon roll?
killarna  gillar en ändå.

ja, så länge man inte har gjort för mycket saker eller har utbildat sej till något högstatusyrke förstås. detta kanske är allmänt känt mej jag visst inte utan fick lära mej det i helgen. av mina vänner ingenjören och piloten som rest jorden runt flera varv o kan mycket saker.
jag själv har ju inte direkt varit med om det (arbetslös och hemlös som jag är nu). 
sen är jag ju aldrig ute o raggar heller.
sjukt iaf, vilket år och vilket land lever vi i igen?

så hur mycket bra killar finns det egentligen?
alltså brabrabra killar?



nog om min själ.
till ytligheter som då är jävligt (jävligt!) viktiga.
ikväll ska jag klippa mej och jag måste träna lite.
bort med olika saker, slitna toppar och ångestfyllda energigrejer.


om två dagar åker jag till sthlm igen.
med grabbarna och det blir fantastiskt. 
vi ska till stadion o se foo fighters och konserter är alltid en bra sak.

jag rensar kläder och slänger o säljer saker, dumt va för saker är så jävla (jävla!) viktigt.



hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0