vaaamt.

sådär låter det när jag säger varmt. i ett års tid ha rjag blivit mobbad för att ha talfel, och kanske har jag lite det. för det är ju många bokstäver som jag liksom utelämnar.
men det går ju lika bra utan.
idag ska jag till actic på intervju. eller möte.
jag hoppas på stordåd men förmodligen kommer det sluta med nåt bppass i veckan.
vilket inte är fy skam men nåt lite mer... givande ekonomiskt vore trevligt.
jag funderar också på att åka förbi oasen (o hämta min ipod som jag såklart glömde där i måndas) plus gå på ett vattengympapass för lite inspirastion. det är inte så himla lätt det där me vattengympa.
faktiskt.
annars har jag lite abstinens efter människor, som jag inte träffat så många den här veckan.
kontrasten mot internat är ganska stor. big mike jobbar hela dagarna så jag roar mej själv. nu för att träffa folk måsate jag ju liksom anstränga mej, jag måste vänja mej vi det igen.
men i helgen kommer sandra hoppas jag, och vi ska ha lite fest och då kommer mycket fint folk.
igår sprang jag hälsans stig. som är 5 km. det tog 54 minuter. jag är dåligt tränad men inte såpass, det berodde mer på min förmåga att hitta. det finns typ 10 hus som ser ut precis som vårt upptäckte jag. så när jag trodde jag va hemma så var jag nån heltannanstans. och det regnade.
drygt men ur motionssynpunkt var det bra!
sen kände jag mej ungefär tusen gånger bättre i kroppen än jag gjort på några dagar. jag tränade inte ihjäl mej hemma i småland direkt. idag ska jag o big M gå ner till badet/gymmet som ligger väldigt nära oss.
hoppas på fria vikter och lite maskiner!
igår åkte jag in till stan på eftermiddagen. jag skulle shoppa!
en kökshandduk.
mer än så bllir det inte. jag kommer inte riktigt ihåg när jag köpte kläder senast.
eller jo det va på semestern men det va mammas förtjänst o de va bröllopskläder. inget everyday direkt.
men grejen är ju att jag mår ungefär lika bra ändå!
sen kanske jag inte ser lika bra ut, men det är ju världsligt!
iaf. när jag väntade på tåget så kom (för tredje gången på typ 5 minuter, jag måste se sjukt trevlig ut) en tant fram:
- Du när slutar skolan?
-Eh ja jag vet inte riktigt. (skolan, ganska vagt det finns en del skolor)
- Men va det måste väl du veta du har väl precis slutat skolan? säger hon och tittar väldigt ingående.
- Nja... det är ett tag sen jag slutade skolan. (fyllde 26 igår)
Jag ser ut som 19. Och det får jag typ höra hela tiden. När jag o micke va på Gröne Jägarn av alla ställen, innan Lykke Li så fick jag visa leg typ tre gånger. dom va väldigt misstänksamma.
Sjukt.
så det va en trevlig tant.hon pratade med mej i nästan 10 minuter. nu har jag en kompis i tumba. (förutom sara då såklart).
sen mötte jag upp big M, vi åkte till kungsholmen och köpte sushi och satt vi norra mälarstrand o käkade o stockholm är så himla fint så det nästan gör ont i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0