lunchhej.

vilar middag efter fisksoppa o våfflor. tryckte tre och är nu rätt dåsig. det där me lagom pannkakor/våfflor är svårt. även om vi får dety varje torsdag så gillar det fortfarande himla mycket.
har haft ätstörningstema. igår va en f.d elev här och pratade om sin sjukdomstid. och dom flesta här kände nog igen sig lite. tror det är få människor (i synnerhet tjejer) som aldrig funderat över mat o viktr o träning hit o dit. jag har definitivt gjort det. lagtt sjukt mycket energi på att fundera över hur jag ska bli smalare på bästa sätt. träna mer o bättre.
men så lite ätstörd som jag är nu har jag nog aldrig varit. kanske för att jag inte är 17 längre. men så är jag också rätt nöjd o dettta är nog liksom min matchvikt.
snart börjar eftermiddagen som spenderas i gymmet. i vanliga kläder då vi mest ska lyssna o lära. aprapat- hette han martin?, som lisa känner ska snacka träning o skador o teknik.
himla himla bra.
förövrigt känner jag mej gladare idag än jag gjort på länge. de senaste två veckorna har jag inte pratat med nån. helt oinspirerad. men idag är jag nöjd och det kan ha att göra med att jag iaf besämt vad jag kanske eventuellt skulle kunna tänka mej att göra ett tag i livet.
nämligen, plugga till sjukgymnast.
(ja, jag vet jag har funderat på det innan. andar gången gillt!)

Kommentarer
Postat av: åsa

gör att!!!!

2011-03-24 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0