overdriven.

ja hej jag har varit borta en vecka utan internet ( ja en hel vecka!) och innan dess var det sjukligt långa dagar (alternativt vanliga arbetsdagar för duktiga människor som gör rätt för dej och inte bara tar räkmackefilen så länge det går) så jag har inte riktigt haft tid till att va här.
Förra helgen åkte jag o sara till sälen.
Vi skulle praktisera.
Men jag, som slitit hårt i två veckors tid, o Sara som definitvt inte gjorde det, var väl mest där för att chilla o åka snowboard. Vi va på praktiken extremt lite och när vi var där handlade det mest om att testa de olika bastuarna (det fanns typ fem olika!) samt äventyrsbadet. Dom hade två rutschkanor, båda var tunnlar varav den ena med blinkade lampor i.
Dödskul!
Efter riktigt dåligt väder de första dagarna så sken solen torsdag-fredag. Efter snön som fallit innan i veckan så va backarna riktigt fina och jag kunde till och med leta upp lite puder.
(liite puder)
och efter att i tre veckors tid behövt laga mat (även frukost samt diska!) så var det fantastiskt att komma tillbaka till skolan och få gå till dukat bord. Solen skiner såklart och lär väl göra det resten av tiden här för av min erfarenhet så har Sävsjös väder inter mycket att sätta mot Stockholms skärgårds dito.
solen skiner tjyven jämt. (förutom nov-februari då)
och förutom att jag känner mej överkörd av en truck efter att börjat träna ordentligt igen efter några veckors halvtomhalvtträning så kan jag inte hitta så himla mycket att gnälla över. i helgen kommer resten av familjen hit för att fira tre födelsedagar och näst helg åker hela skolan till bydalen för ytterligare en veckas skidåkning. (det tar emot i mitt snowboardhjärta att säga men jag är sjukt sugen på skidor nu)
Sen är det påsklov o då åker jag till Florida.
Shit asså, det är tungt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0