ryss to be.

så är det onsdag och bara två dagars praktik kvar.
vilket var en lögn men nästa vecka blir praktiken på annan ort.
idag har jag faktiskt gjort lite träningsinriktade saker.
va bla. med o körde ett kettlebellpass me pt-jimmie o pt-jonathan.
jag har bara kört pyttelite kettlebells innan så de va himla bra.
samt jobbigt och min kropp är väldigt skev.
min vänstra sida hänger liksom inte med.
stryk borde den ha.
eller jag, som tydligen inte har vett att träna den ordentligt.
förutom det (som jag iofs visste innan) gick det bra.
"du är ju stark hannah". lite förvånat eftersom mitt yttre inte direkt avslöjar mej som nått bad ass muskelberg. utan mer som en ganska töntig smålänning.
men jag är ganska stark o tydligen hade jag bra teknik också.
så nu har jag två svullna handleder och förmodligen en ganska vidrig träningsvärk i axlarna imon.
imon ska jag hänga med malin (som förövrigt är från vaggeryd och har hängt i sävsjö för att hon hade några polare som spelade i invisible stars. ett band från sävsjö, för er som inte vet. världen är rätt liten ändå.)
Plus att det igår dök upp en datatekniker som jag kände igen o som sa detsamma och
"Hjertonsson... ? Viktors o Henkes syster?"
(för precis, jag är ju ingen egen individ utan enbart deras syster. )
på tal om så kommer ev. viktor o gabbe hit på studiebesök på fredag.
plus att jag ska ha en rehabhelg.
tanken slår mej att anledningen till min svaga vänster kan vara att jag dricker öl med högern.

Kommentarer
Postat av: becca

jag är till 95% stockholms bo i början på april :) då får vi se till å styra upp en träff!

2011-03-02 @ 22:38:41
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle vilja påstå att du även SER stark ut. Och jag skulle vilja påstå att du kan ha en poäng med högerarmen...

2011-03-02 @ 22:47:32
URL: http://put-your-shoes-on.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0