spring to be.

det läggs pärlplattor i vårt hus. eller det las. flugor dör ofta ut.
jag har varit hemma. jag tänkte göra praktik hemma som sagt var. så blev det inte men jag han med att gå ut med ines, sara, linda och sandra. samt bli av med telefonen.
några veckor senare åkte jag o en annan sara till tillsut soligt sälen och tog det väldigt lugnt en vecka.
väl hemma körde viktor ett crossfit pass med oss. det var riktigt vidrigt. men vad det verkar så är det lite grejen med crossfit. härligt iaf.
solen skiner på lillsved och nu i helgen kom familjen till stockholm. hernik och viktor fyllde år i lördas o mamma fyllde förra veckan. vi va på ballbreaker där min klasskompis katja jobbar. vi sköt fåglar, körde bilrace o bowlade. på söndagen åkte vi till kungsängen o spanande på viktors lägenhet.
jag hoppade av bilen i solna och tog tunnelbana in till stan. där hade jag några timmar att fördriva tills bussen gick. solen sken och det var riktigt varmt och jag tog kort o promenerade runt. alldeles fantastiskt. jag köpte en vårjacka också. vilket jag först hade lite ångest över (jag är rätt hårt inne på att försöka bli av med konsumtionshetsidiotgrejen) men idag var det riktigt varmt o jag hade den på mej o ch det kändes bra.
jag invigde mina nya converse i helgen också. (ja ajabaja men converse är liksom en basgrej).
nu är jag rätt trött efter benpass o uppläggning av bilder.
imon ska vi fortsätta temat ätstörningar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Converse är HELT klart en basgrej.

2011-04-04 @ 20:53:39
URL: http://www.mammastark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0