check o check.

det har varit en intensiv helg med ganska mycket att prestera.
mitt vattengympapass körde jag igenom för mej själv i fredas eftermiddag, jag har tydligen väldigt lätt frö att lägga sånn saker på minnet så det givck fort.

däremot krånglade tekniken såklart. hatar tekniken.
plus kommunikationen till och från lillsved. mitt pass började kl 11.00. jag tog bussen kl 07.12 och va i stan kvart över 8. sen drev jag runt och drack kaffe några timmar.

kortfattad. jag gjorde typ succé.
" det var det bästa förstagångspasset på tio år" sa en utav tanterna.

chefen va nöjd och jag va nöjd.
kanske har jag en talang iaf. en instruktörstalang. en taktfast talang.

sen va jag helt slut hela dagen. jag mötte upp micke och käkade finlunch (tonfisk i olja, kokt ägg o lite jordnötssmör, vatten. de e knapert nu)
de va karneval och folk överallt och jag pallade inte.
att va vattengympaledare är ganska... varmt. och energiuttömmande.

och på söndagen var det dags för nya prestationer. på sats.
jag va på audition. där dom söker folk med "det där", sa högsta hönset och blinkade och jag tänkte att herregud här kommer jag aldrig komma in.

men visst gjorde jag det. alla körde benböj, vilket jag också hade tänkt göra men jag ändrade i sista stund och körde rygg.
två av grabbarna längst fram sa "grymt" när jag gick av och jag tänkte, att jo det blir nog bra det här.

när alla va klara skulle "juryn" (det kändes väldigt idollikt) överlägga och efter en kvart kom dom tillbaka och läste upp vilka som fick ja. resten fick gå ut. stackars dom.

så nu har jag sålt min själ.
på onsdag ska jag till sundbyberg (eller sumpan dårå) till hk på möte och infoträff.


idag är jag lite trött i benen efter typ 7 benlåtar på raken igår. men vi har pulsbaserad träning på schemat så jag har sprungit och kört maxpulstest. med tanke på hur dåligt löptränad jag är så gick de bra.


annars är jag mest avundsjuk på magda o emma som va på värsta konventet i helgen. som jag tänkte och ville följa med på men inte hade råd.
dom kan knappt gå idag så jag missade verkligen nåt.

hej då från gruppträningsnörden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0