gnäll.

så idag är jag en "jävla wainer" som katja hade sagt.
jag vet dock inte hur det stavas.
en lipsill antar jag att det översätts.

jag vet änu inte hur teoridelen av ptprovet gick. det praktikska gjorde jag igår och det gik fint. det var ju dock ett skämt, me det hör inte hit, ajg är halv pt iaf.

det jobbiga är vi har flowredovisning på fredag. och jag har inte ipod och ingen dator. ja, den har också pajat.
förbaskat dumt när jag ska lära mej det passet plus snart nytt bppass. plus har hela ptloggboken på den... som jag har snabbt skrivit om nu.

o bäng. nu borde jag röra på mej.
sitta ner är den sämsta postionen, lärde vi oss idag av väldigt duktiga martin.

hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0