hej.

löpskolning och pulsbaserad träning på schemat vilket är bra så jag kanske kommer igång nångång. imorse intervaller vilket är vidrigt jobbigt men bra fr.
intressant med elitinnebandyspelare anna som springer som en iller uppför backarna. helt sjukt.

imon ska träffa bror viktro o inhandla en skjorta till kusin kevins bröllop om några veckor.

ikväll har vi haft konventmöte... och vi har hela 40 pers anmälda! fantastiskt.
fast inte en enda som jag känner vilket är lite tråkigt.

och på sats får man inte jobba om man kör klasser nånannanstans. så.... inget sats för mej.
jag är ju frilans, så att säga.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag försöker bearbeta Henrik så att han följer med er mor upp på lördag. För rackarns, det kan han inte missa. Verkar grymt!

2011-05-22 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0