lite mer. + ryck & stöt.

på lördagseftermiddagen satt vi lite till utanför elevbyn (där jag bor)
anna o maria rökte vattenpipa.
några spelade volleyboll.
smiding va trött. han hade precis gjort comeback som spjutkastare. varit tävlat o vunnit t.o.m!
magda va me såklart!
de va lite som en festival.
så. sen blev det söndag och jag åkte in til stan frö att träna me emma. det var asvarmt ute och inte en mäsna på sats så de gick fint.
efte det kte jag til kista och richard, min kusin. han hade planer för mej så jag åkte dit för att kolla vad det kunde va.
de va inte alls va jag trodde men intressant ändå!
iag har vi också varit inne i stan. först åt vi lunch på blueberry som va himla fin.
sen gick vi ner i gruvan som det kallas. et är en tyngdlyftningsklubb som ligger vid st:eriksplan och som inte va nåt fancy gyn utan slitet och gmmal coh väldigt charmigt.
där skulle rasmus lära oss ryck och stöt.
(så det jag skrev senast måste modifieras lite.
styrkelyft är bänkress, marklyft och knäböj.
tyngdlyftning är ryck och stöt.)
vilket jag aldrig gjort innan. men de va himla roligt och rasmus va riktigt imponerad av oss!
såhär såg det ut.
rasmus.
micke.
kalle
tomas
viktor
och jag!
såhär många bilder finns det nog inte på mej i den här blogen sammanlagt, men ja. nångång ska väl jag få va me också!
de va askul.
kanske dags att börja med en sport? tyngdlyftning!
det är typ hjärtskärande fint här ute nu.
imon har vi vattengymparedovisning. så då ska vi till stan igen.
till mitt jobb. hehe.
godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0