ny karriär.

igår va de fantastiskt på lillsved.
vi satt på en brygga i solen. tills jag va tvungen att lämna för att sitta på en buss och tunnelbanan i några timmar för att köra ett bppass.... inget hit. men tvunget och det gick fint så jag hopas på att få jobba lite där.

lördagen va väldigt trevlig. jag mötte upp viktor och vi gick i affärer o käkade o fikade o turistade lite. sen drack vi bärs och micke kom o hängde med oss. vi satt på anchor tills sista bussen och så fin va den dagen!

ikväll är det idrottsgala och man ska klä ut sig. jag ska va min nya idrott... tyngdlyftare.



typ såhär.

annars idag har vi haft det ganska slappt. matlagning och lite idrott. sista lektionen inställd för att alla försvann.
andan börjar gå ur folk, såhär sista veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0