sommarkväll.

och jag sitter i datasalen och söker tusen jobb.
lite jobb har jag men jag behöver verkligen fler.
richard o jag har iaf gjort klart inför vattengymparedovisningen på onsdag.
tre låtar. nu ska jag bara fixa typ 8 låtar till inför mitt eldprov på lördag då jag ska till mitt jobb dårå och köra mitt första riktiga vattenpass. assvårt.

och på söndag ska jag till sats för audition, så att säga.
och onsdan efter ska jag till ett annat ställa och köra testpass.
jag kommer ev slita ut mej i sommar för dom enda jobb jag har fått, och har på gång är instruktörsjobb.

men jag gnäller inte för jag gillart!

dock gnäller jag lite över att efter ett år av typ semester så har jag helt plötsligt massa saker att göra. i kombination med att söka jobb o sånt.
sen att jag gör helt idiotiska grejer som att tvätta min ipod ( jag började gråta i tvättstugan i lördags kväll när jag upptäckte det. jag hade även vart ute o sprungit vilket gick riktigt riktigt dåligt och jag va allmänt lipig över att det va fantastiskt väder o typ hela sävsjö va på popadelica i huskvarna och jag hade inte råd att va med, gjorde inte saken bättre)
nu blir allt askrångligt me musik o grejer för jag kan inte bränna skivor på min dator på cduttaget är sönder.
det är bara material säger micke o det betyder eg inte ett skit men, fuck. 
jag fick den i julklapp av henrik o viktor. 

ursäkta mej men fanfanfan.
undrar om det kanske finns billiga på blocket?


jag är också förbaskat vemodig över att lillsved snart är slut. när kommer jag få ha det så här bra igen?



nog om.

imon ska vi till stan till rasmus som är 17 år o typ sm-mästare eller nåt i styrkelyft. så vi ska lära oss massa.... lyft. marklyft, ryck o stöt. frivändningar. sånt där coolt som jag verkligen inte kan.


och jag får sjuk ångest av att sitta i den här förbaskade datasalen så nu måste jag gå härifrån.

hejdå.

och charlotte. ja det är möjligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0