10 grader +.

igår var jag ute o sprang. kanske borde jag göra direkt när jag kommer hem från jobbet. efter tre. när det fortfarande är ljust. men det är nåt. jag vill aldrig springa då. jag vill äta mellis, läsa tidningen o inte göra nåt. o det funkar bra. tills vintertiden kommer och det blir mörkt klockan fyra. men. pannlampa o reflexväst, hund o nya skor o tights. det hela började väldigt bra. tills sista kilometrarna i småländs skog o pannlampan dog. kolsvart. jag trippade o förbannade skogen o pannlampan. o chippen som inte fattar att han ska hålla mitt tempo. (jäävla hund) efter en extremt dålig dag i övrigt så avslutas den alltså med att mörkret i kombination med en förrädisk lampa snuvande mej på min träning. fuck. sluttid 56 minuter o jag sprang kanske 9 km. (måste fixa gps, jag blir galen) så. idag åkte jag till elljusspåret i sävsjö som är upplyst (iaf delvis. kommunen?)o sprang två varv plus backintervaller. inte speciellt hårt eller så men alltså. det går liksom lätt nu. även i branta backar som är mitt gissel. bpn efteråt gick inte lika lätt. mest på rutin o helt ärligt. jag är lite less på bp. det kan jag erkänna. spaghetti o köttfärssås på det i soffan o imon ska jag upp o löpa igen. med emelie. 0700 är det uppställning! sen en parentes me profilplock innan kvällen kommer me dansuppvisning i kännestubba bygdegård. med dom som varit med. vi är två i. arrangören o jag. jävla uppslutning alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0