hej emma.

ja det var inte igår. min gymnasiekompis bor sedan några år tillbaka i bangkok. o nu är det översvämning så då är hon hemma. jag va hos henne igår. första träffen på flera år. mkt trevligt! idag är det lördag o jag tänker. springa? jatack. igår blev allt omkullkastat. ingen löpning på morgonen när emelie blev sjuk. o jag var väldigt inställd o pepp efter två dar av icke träning pga dansshow o dans i onsdas o torsdas. väldigt skoj men inte så mkt träning. då blev allt väldigt jobbigt. och trots min ganska låga arbetsmoral gentemot alack så hade jag inte samvete att springa själv. så jag åkte o jobbade. och det kröp i kroppen hela dagen. efter jobbet gick jag till gymmet o det gick fint. men jag känner mej fortfarande liksom onöjd. idag ska jag försöka springa lite längre för att ja. se hur de går. vädret är sjukt löparvänligt så det komemr gå fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0