mat, tintin o pepp.

i fredas åkte jag med viktor, joar, nypan o pullan (ja dom heter ju egentligen emil o patrick)till jönköping o käkade hummersoppa, anka o kollade på tintin. som jag aldrig hade gått o sett själv och jag va dödsmätt o de va fredag så jag somnade en stund. men de va 3d o sjukt snyggt så helt fel var det inte. det var trevligt iaf och att få gå o lägga sej fredagkväll är en favoritsyssla såhär i industrijobbandets tid. lördagen spenderades i växjö me mamma som skulle köpa gardiner. när vi kom hem åkte jag tre mil på andra hållet. till sävsjö och gymmet. - måste du verkligen göra det, hannah. tyckte mamma. jag har varit på gymmet varenda dag den här veckan men inte tränat en gång.och nu har jag fått ett träningschema att följa (jag har svårt för att träna efter mitt egna huvud. som många andra vilket är tur för mej!)så jag är pepp! jag var iaf i stort behov av att lyfta saker igår. så ja jag var tvungen. och det gjorde jag o idag har jag träningsvärk o mår fantastiskt bra i kroppen. jag har sprungit 7km (tunga ben)o ätit massa hos farmor o nu är jag lite hungrig igen. det går åt mkt energi till att leva! förörvrigt så har 5 pt-kunder nu som jag tränar varje vecka vilket är superkul och jag skulle gärna ha fler om det skulle vara så att någon är sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0