ain't fit to live here.

1. hej jag är som en bergodalbana.

2. det tär på kroppen att åka bort en hel helg.
men kul är det.
vi såg graveyard. himla bra. jag o ida va på cardinal efter och allt va ganska flummigt.
på lördagen åkte vi till helsingör o käkade lunch.
på kvällen va vi ute igen. fast jag va väldigt trött o intepepp. (förlåt)

3.sen har jag tränat.
gympass i måndas morse. löppass måndag kväll. ca 7 km.
plus 48 armhävningar. bara sådär! jag som inte gjort armhävningar på evighet. jag kände mej stark och nöjd.

bp idag.
plus, inte att förglömma, mitt jobb där jag går o bär o lyfter hela tiden. min energiförbrukning känns som en elefants  nu ungefär.

jag gillar känslan att det jag äter används till något.
inte bara lägger sej o väntar på att bli använt.

4. annars inser jag att jag börjar drömma om boende och plugg i sthlm. vilket är farligt för jag kommer bli besviken när jag jag inte kommer in.

5.i helgen ska jag iaf va lugn o träna mycket. de kan vi bestämma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0