allt kan man inte styra över.

jag bor i skogen.
spontant umgänge finns inte när man bor som jag växt upp.

mamma o pappa verkar ju gilla det.
betongbarnet M hade blivit galen sa han och jag tror honom.

igår åkte jag iaf ända till landsbro för samkväm.
i åsas föräldrars fina hus.
vi åt pizza o smakade nya glöggen.

imorse ringde klockan för jag skulle jobba.
men inte förrän nio så jag fick ändå sovmorgon.  
städat på gården o sånt.
öppet hus om en vecka.
helt ok så fort man får göra nåt annat.
även nåt så tråkigt som att städa o slänga skräp.

igår fredag inleddes på bästa sätt.
3 grader kallt o klart o jag mötte upp O kl 0700 för att springa runt sjön.

på jobbet klockan 9 och sen går det fort till klockan tre.
skötsam som jag börjat bli så sprang jag en egen runda också innan pizzaumgänget.
ca 7 km och det gick lite tyngre igår än senaste passen men ändå bra.
kanske hade det att göra med morgonrundan också.

o vad ska jag göra ikväll?
äta oxfilé med mor o far o sen får jag se om det blir nåt mer. troligtvis inte. seg.

förövrigt oroar sej mor över att jag äter för lite.
mkt komiskt och det är första gången på 26 år som ens hör nåt som liknar det.
det har liksom alltid varit åt andra hållet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0