hej.

i vår familj lagar pappa maten. typ alltid.
och ibland är han på annan ort några dagar. då blir det misär och min lunch på jobbet ser ut såhär.




yummie!


förövrigt är jag glad för jag har bokat biljett till



som vi va på förra året, med skolan. eller vi va på mässan med skolan och sen var några av oss på konventet på lördagen. det va himla bra o jag tror att årets kommer bli ännu bättre. det känns så.
jag går ju igång på träningskonvent o det är typ bara dansklasser med bla åsa ingelög som vann nike top instructor tävlingen i år o vars vinnarbidrag jag kollar på youtube typ en gång i veckan.
hon är min idol lite kan man säga.



annars var jag på gymmet i morse o tränade först sara och sen mej själv. jag tror jag har blivit svagare.
jag får ju aldrig nån ordning på mina gymbesök.
men sen fick jag ta i resten av dagen när vi plockade typ 70 60-kilos profiler.
högreps!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0