monday update.

ok.

så det är dyrt i sthlm o det finns ingenstans att bo.
skit i det för nu vill jag plugga till sjukgymnast på karolinska institutet. o  ingen annanstans.

himla fin helg har det varit då alltså. stockholm i höstvärme o strålande sol.
ett topplopp som gick ungefär som förväntat.
53 minuter är helt ok med tanke på att jag typ inte sprungit en mil på över ett år.
sen att min medlepuls låg på 175... är lite galet o jag jag kanske borde dött.
min gamla maxpuls på 186 är borta iaf. skulle tro att jag ligger upp mot 190 iaf.
och jag som är lite fjantig o är dålig på att ta i ordentligt fick nu ett bra kvitto på att det kan jag visst.
ta i.

sen åt vi tapas och gick till fina oskarsteatern o kollade på



och de va roligt!



på tal om annat.
lite bilder kanske?


räkfestspepp. o ja. typ såhär ser mitt hår ut nu.




ja vi kan ha finfest när vi vill!





ja de va typ dom dåliga bilderna från den festen.



ja sen var jag hos dessa damer!
charlotte och ulrika.


nu hoppas jagsom vanligt att det snart blir helg igen.
jag är nöjd efter loppet för nu vill jag springa mer.
idag inget spring men gym efter pt timme i morse.
jag känner mej på g o har en del järn i elden och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0