mörkt.

så är det oktober.
och det verkar som att hösten kom o nobel delar ut priser och förra året hade vi nobelfest på skolan o det känns som igår.

jag va nominerad till ett nobelpris. förmodligen första o sista gången.
jag vann inte och så var det med det.
i år blir de ingen nobelfest.

fast fest. vanlig fest.
såklart va tror ni.

annars så har jag två pt-timmar så jag kommer inte (slipper) jobbet (det riktiga) till 9.30.
bra.

annars har jag sprungit en liten runda idag o jag känner mej i rätt fin form.

nu ska jag sova.
och imon får jag sovmorgon. ända till 05.30.

man ska va glad åt det lilla.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

nobelfesten är väl ändå i december....?

2011-10-06 @ 09:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0