sollördag.

så nobelfesten är visst i december påpekar anonym kommentator som jag nog kan räkna ut vem det är.
då passar det bättre in i tidsramen.


sollördag och jag planerar nån slags löpning.
kanske lite längre än vanligt.
det var bra med loppet förra veckan.
jag har sug i benen nu.

igår efter äntligen jobbslut och pass på gymmet bjöds de på gulasch o äppelpaj i gröna husen.
och valp.
himla fin liten valp!

förövrigt så. kanske jag är "möe likare te o gå," än morfar.
men jag tror att han är "möe likare te å cykla," än jag.
iallafall om man ser till åldern.
förra lördagen saknade han skjuts till sin veckliga lördagsdejt me flickvän hjördis.
då cyklar morfar. snart 94 bast.
1,5 mil på trafikerade vägar.

athlet?!


förövrigt 2. så jag känner att jag borde dricka rödvin ikväll och bli lite djup.
efter två helger iväg är det sävsjökalas me ida ikväll.





och såhär fint vad det på topploppet.
en av två fina brosor som kommer hem nästa helg. (när jag åker bort)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0