nytt hår, ny vana.

så är jag ensam.
eller nä,
inte ensam.

men lite mer än innan kanske.
jag har klippt mej och känner mej lite lesbisk o kanske ska det bli min nya vana.

lespisk o sluta göra slut folk.

så jävla roligt är det inte.

men trots allt så kan grubblerier va det värsta.
o beslut kan va de näst värsta.
efteråt.

en bästa vän mindre och nu då?


träna hannah.
igår sprang jag i skogen.
en hel timme o septemberluften är så fin.
långsam va jag men nu ska jag fixa formen.
topploppet 1 oktober.

afterwork på kinarestaurangen.
jag kom dit vid åtta
 (pappa hade med sej räkor o krabbklor hem, mamma är på tjejmil o jag kunde ju inte låta honom äta upp dom själv)
och då hade de andra varit där sen fyra. betyder altså att dom va i en annan form än jag.
jag körde o va lugn.

idag vaknade jag av att klockan ringde. nu väntar jag på farmor. vi ska rensa lingon.
och hon måste verkligen komma nu. jag ska träna Sanna kl 12.
samt mej själv efter det.

så kontentan av detta?

bra fast mindre bra fast ... bra?

ja o så har vi en buss till jkpg ikväll.

så.
bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0