räker o who fooled all the children.

jamen det blev ju en fantastisk helg.
min kamera är kvarglömd hos ida annars hade jag nog haft en hel drös med fantastiska, tydliga o ordentliga bilder att visa.

eller?


i fredas slutade jag vid tolv, av kanske världens sämsta (bästa?) anledning, köpa räkor till fest.
med chefens lillebror o då får man inte  nej liksom.
mamma tyckte dock de va en väldigt dålig idé

(-Såna saker tar man faktiskt INTE ledigt från jobbet för.)

Iaf. Innan räkhandlandet gick jag till gymmet.
Sen hämtade jag viktor o pullan o ida.


Vi åt på max, gick på ikea en sekund, handlade på citygross o åkte hem igen.

Jag o ida skulle kolla på film men gick till åsa o matte o fastnade där, (det fanns vin o mat).
Dagen efer hade vi  alltså stor räkfest me massa mat o rökta räkor är ju alldeles fantastiskt!
Vi hade även krabbor som nämnda chef delat med sej av.
Vilket kalas alltså!

Sent blev det o dagen efter var en av många söndagar i raden. Trött men glad.

Så. Ikväll är det bp men lite logistiska problem har uppstått. Som är ganska vanligt i Föreberg.
Nu ska jag hämta mor vid bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0