skåne.

måndagsuppdatering.
jag tenderar av någon anledning att blogga inför helg och efter helg.
kanske är det bara då jag har nåt att berätta.

i fredas åkte jag söderut istället för norrut med tåget.
det kändes märkligt.
jag skulle inte till stockholm o big m utan till malmö/helsingborg och emma/charlotte/ulrika.

emma tillika min kusin och sen flera åt tillbaka malmöbo.
charlotte som är fd. skolkompis och fotbollskompis. (yes, bollmongot Hannah har spelat fotboll under en svag period i livet)
ulrika är detsamma. skol- och fotbollskompis.


så. fredag dag hängde jag o emma i malmö.
fredag eftermiddag tog jag tåget till helsingborg och där var jag tills igår då jag återvände till det pulserande och spännande föreberg.

en fin helg såklart!

som började tidigt även. redan i torsdas när jag o ida gick på torsdagsklubb på kulturhuset.
där kan man få en liten liten storstads (nåja..) känsla.
dricka öl och lyssna på musik en torsdagskväll.
fint ändå.

och måndag?
lång dag o jag som oftast känner att jag inte har nåt att göra.
har nu ganska mycket att göra.

jobb 06.06-15.42
koreograferande (ooh så tjusigt det låter) 15-16.45
pt-möte 17-18.00.

18.30. hemma. äta majskolvar o isterband me pappa. mamma har hux flux åkt till sthlm på kurs. 
boka graveyardbiljett.
läsa bloggar.
blogga.
få äppelpaj o kaffe av pappa.
planera inför pt träning imon.

förövrigt är känslan idag:
ganska positiv och
fuck va jag vill börja plugga o shit va jag vill va i stockholm.

och träningen?
nja. jag ligger på minus kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0