syre fast inte.

springer i skogen på lättare fötter än på länge.
o jag tror tjyven den rundan är nästan en mil,.
o 52 minuter utan vidare löpträning är inte så illa.
plus att chippen stör flera minuter.

men det börjar kännas bra. som förr nästan. jag va fint euforisk när jag kom hem.
bra där.

igår blev de som sagt logistiska problem så ingen bp för min del.
följde me mor på step.

- nu är det väldigt basic bara så du vet. så du behöver inte bli arg. sa mamma.

men de va inte så farligt o ganska skoj. men det räcker nog med en gång.
iaf tills nästa gång bilarna inte räcker till.

så löprundan blev bra avslut på ganska dålig dag.
jag ville skjuta mej själv i morse när klockan ringde o den känslan höll i sej ganska bra under dagen.

så va de med den onsdagen ja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0