tasigförsamhet

jag förstår ju att det här med min hälsosamma pt-sida lätt kan glömmas bort när man läser min blogg då den väldigt lite handlar om det och istället om hur mkt tid jag ägnar åt att förtära alkohol.
men, det kan ju också va hälsa, för att ha roligt är viktigt som sjutton för själen. 

MEN.
 likväl är jag utbildad PT och gruppträningsinstruktör. instruktör som jag också varit sen jag var... 16?
jag är hyfsat duktig på näringslära o jag kan några muskler på latin.
jag kan massera om det skulle krisa och jag kan kolla din submaximala syreupptagningsförmåga med hjälp av en mekanisk cykel. jag kan också kolla din allmänna hälsa genom att låta dej fylla i en enkät o räkna lite på det.

det är kanske uttjatat men träning är fantastiskt. o det ger inte bara fysiskt bättre hälsa. det är inte i första hand för fysikens skull jag tränar utan mer för att jag hade brytit ihop annars. kanske aldrig mer gått upp ur sängen. börjat knarka. misshandla folk på stan. eller värst av allt. börja spela COD.

alltså, ni fattar va hemskt.

vad jag försöker komma till då.
ja, min blogg är sämst marknadsföring för mej som pt o jag ska fixa ett bättre alternativ till det men tills dess:
vill ni att jag ska träna er, ensamma eller i par, hör av er! vi kan köra styrketräning på gymmet. springa i skogen. dansa. prata mat. whatever.


jag kommer ta 200 :- /pass. till en början. (är man två blir de alltså asbilligt.)
min förhoppning är att det ska bli nåt lite mer seriöst av det här, men jag känner att jag vill ha lite "kött på benen", lite vana o självförtroende innan det blir nåt mer.
ok?

maila!
[email protected]

eller skriv en kommentar eller hör av er här:
073 5241 908

nu ska jag lära mej bp 79 låtarna sen kör jag o åsa jävlar kl 19.30 i svänggänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0